شاید قدم صفر در ایجاد یک تغییر و تحول در زیر ساخت سازمان اطلاع کامل از مزیت های آن باشد. بنابرین ما اینجا به شما توضیح خواهیم داد که مهاجرت از یک سیستم سنتی به نام سانترال پاناسونیک به مرکز تلفن تحت شبکه و هوشمند سازی ارتباطات صوتی چه کمکی به پیشرفت سازمان بزرگ شما خواهد کرد. …
پست وبلاگ
اگر نیاز به یک مرکز تلفن تحت شبکه ابری دارید می توانید به وبسایت یک سرویس دهنده مرکز تماس ابری مراجعه کنید و با انتخاب تعداد خط تلقن ثابت، داخلی، منشی دیجیتال و ... در عرض چند دقیقه سرویس خود را دریافت کنید. تنها چیزی که لازم دارید یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر است! به همین سادگی! …
در سالهای اخیر روند فروش و ارتباط با مشتری به نوعی یک رابطه دوستانه و ایجاد روابط طولانی مدت شده است. در این میان ابزارهایی راه را برای رسیدن به این اهداف به صورت منظم و سازماندهی شده هموار و به سمت هدف مدیران کسب و کار یعنی "رضایت مندی مشتری" و در نهایت فروش بیشتر هدایت می کند. …
ین نرم افزار یک مجموعه جامع جهت رسم انواع دیاگرام و نمودار به صورت Drag and Drop با ساده ترین روش ممکن است. نرم افزار Edraw شامل پنج پکیج است که هر کدام از این پکیج ها جهت نیاز خاصی از یک سازمان یا اشخاص طراحی و تولید شده اند و شما را در مستند سازی، طراحی انواع پلن، اینفوگرافیک و جداول کمک می کند. …
شهرک های صنعتی سال های زیادی است که با مشکلات زیرساخت ارتباطی مخابراتی دست و پنجه نرم می کنند و با وجود پیگیری های بسیار این واحدهای صنعتی متاسفانه هنوز برای بسیاری از آنها راه حل جامعی ارائه نشده است. سیستم های تلفنی تحت شبکه در کنار خطوط مبتنی بر پروتکل SIP راه حل مناسبی برای رفع این مشکلات در این مناطق است. …
درباره شهرک صنعتی شهرک صنعتی به منطقه ای گفته می شود که حداقل 20 کیلومتر از شهر اصلی دور باشد و شامل کارخانجات و کارگاه های تولید و صنعتی است. شهرک های صنعتی به منظور توسعه و تمرکز صنعت در یک منطقه ساخته شده اند. از مهمترین مزایای شهرک های صنعتی دور بودن از شهرهای اصلی است که باعث کم شدن تاثیرات منفی آلایندگی های صنعتی در زندگی شهری و همچنین دسترسی و حمل و نقل آسان و کاهش میزان …
امروزه نوآوری در راهکارهای ارتباطی با مشتریان یکی از مهمترین دغدغه های مدیران موفق است. بسیاری از کسب و کارهای امروزی خدمات خود را از طریق مکالمات تلفنی ارائه می کنند و به همین دلیل مکالمه صوتی یکی از تاثیر گذارترین نوع ارتباط با مشتری است. مرکز تماس معمولا یک اتاق از یک شرکت یا به صورت خاص یک دفتر برای رسیدگی به حجم زیادی از تماس های ورودی و خروجی جهت خدمات رسانی به صورت تماس برخط، ایمیل، صندوق …
کمپانی سنگوما برای ارتباط کارتهای آنالوگ و دیجیتال خود با سیستم عامل لینوکس درایوری به نام WANPIPE طراحی کرده است. اگر شما از مرکزتلفن الستیکس استفاده می کنید، این درایور به صورت پیش فرض روی الستیکس نصب است و نیازی به نصب مجدد نیست. در صورتی که شما استریسک دارید و می خواهید از کارتهای سنگوما استفاده کنید، باید این درایور را به صورت دستی نصب نمایید. …
پس از اتمام پروژه الستیکس از سوی کمپانی Palosanto، تیم دیگری وظیفه ادامه این پروژه را بر عهده گرفت و اولین قدم در تغییر این مرکز تلفن تغییر نام آن به Issabel بود. تغییر رنگ محیط کاربری و اضافه کردن Fail2ban جهت جلوگیری از حملایت Brute Force از دیگر تغییرات تیم ایزابل روی این پروژه بوده است. یکی از ویژگی های مهمی که در ایزابل اضافه شده است امکان ویدئو کنفرانس است. نام این افزونه Issabel Meet است. …
همانطور که در قسمت دوم سری مقالات امنیت ویپ با نام هفده روش امنیت مراکز تلفن متن باز گفته شد یکی از مهمترین مکانیزم های امنیت در امنیت ویپ پروتکل های TLS و SRTP هستند. در این آموزش نحوه برقراری امنیت SRTP و TLS در استریسک و الستیکس را یاد خواهید گرفت. به صورت پیش فرض انتقال صدا در شبکه به صورت غیر رمز منتقل می گردد. با فعال کردن SRTP صدای ارسالی به صورت رمز و با فرکانس درهم …